Παρασκευή 7 Δεκεμβρίου 2012

«Τα θαλασσώσαμε με τους Apple Maps»

Ο Tim Cook παραδέχτηκε τα λάθη στη δημιουργία της εφαρμογής

Σε συνέντευξη που έδωσε o Tim Cook στο Bloomberg και NBC, αποκάλυψε τις σκέψεις του για τις μελλοντικές δραστηριότητες της εταιρείας.  


Μερικά, σημαντικά, θέματα που σχολίασε έχουν να κάνουν με τους νέους χάρτες Apple Maps, το πλάνο για Apple τηλεοράσεις, κάποιες ανακατατάξεις στη διοικητική δομή, το iPad mini αλλά και τα tablets των ανταγωνιστών τους.


Πιο αναλυτικά, μιλώντας για το ζήτημα των χαρτών, ο CEO της Apple παραδέχτηκε ότι αντιμετώπισαν πολλά προβλήματα λέγοντας πως «είναι αλήθεια ότι δεν ανταποκριθήκαμε στις προσδοκίες μας. Θέλαμε να προσφέρουμε στο κοινό μία καλύτερη εμπειρία αλλά δεν τα καταφέραμε. Τα θαλασσώσαμε».


Στη συνέχεια μίλησε για τις σκέψεις του στο θέμα της τηλεόρασης, χωρίς ωστόσο να γίνει αποκαλυπτικός λέγοντας πως «όταν πηγαίνω στο σαλόνι μου και ανοίγω την τηλεόραση νιώθω ότι έχω πάει πίσω στο χρόνο 20 με 30 χρόνια. Είναι ένας τομέας με έντονο ενδιαφέρον. Δεν μπορώ όμως να πω κάτι παραπάνω από αυτό».


Ενδιαφέρον προκάλεσαν οι δηλώσεις του για το θέμα της αποχώρησης των Scott Forstall και John Browett, τονίζοντας ότι «η συνεργασία είναι το κλειδί για την συνεχή καινοτομία, και αυτό το πίστευα πάντα. Όπως και ο Steve το πίστευε πάντα βαθιά», αφήνοντας να εννοηθεί πως οι λόγοι που έγιναν αυτές οι ανακατατάξεις ήταν για να καλυτερέψει το κλίμα και το επίπεδο συνεργασίας των μελών της Apple.


Τέλος ρωτήθηκε για την αγορά των tablet, και μάλιστα δεν απέφυγε να σχολιάσει και τις ανταγωνιστικές συσκευές.


Ξεκίνησε μιλώντας για το iPad mini και για ακόμα μία φορά στάθηκε στο θέμα που έχει δημιουργηθεί για την τιμή του, λέγοντας πως «ένα σπουδαίο προϊόν δεν σημαίνει ότι θα είναι και ακριβό. Σημαίνει ότι θα έχει μια δίκαιη τιμή. Το iPad mini φτάνει τα 329 δολάρια. Δεν είναι ένα ακριβό προϊόν».


Όσο για τα tablets των Microsoft, Samsung αλλά και άλλων εταιριών εξέφρασε την πεποίθηση ότι «απομακρύνονται από την απλότητα. Πιστεύουμε ότι ο πελάτης θέλει την απλότητα. Θέλουμε τον καταναλωτή στο κέντρο όλων» και συνέχισε με μία, κάπως υπερβολική σύγκριση αυτών των συσκευών με τα netbooks:


«Πολλοί άνθρωποι θεωρούσαν ότι τα netbooks ήταν το καλύτερο πράγμα. Οι πωλήσεις άνθησαν και μετά τι έγινε; Κατέρρευσαν γιατί ήταν απαίσια. Ήταν προϊόντα με μικρά πληκτρολόγια χωρίς μεγάλη ισχύ. Ήταν απλώς απαίσια».